+420 777 912 064
Formy konzultací a vzdělávání
Analýzy
„Znát rozsah vlastní nevědomosti je nejlepší část našich vědomostí.“ — Lao-c'
Dobrá analýza mi dá informaci co mám dělat, jak to mám dělat a že to dělám správně.
Analýza prodejních ukazatelů
Analýza systému řízení
Analýza postojů zákazníků a zaměstnanců
Analýza znalostí a dovedností prodejců a prodejních manažerů formou pozorování při práci nebo formou řešení modelových situací
Workshop
Cílem workshopu je něco vytvořit, společně se zákazníkem dáváme konkrétní podobu plánovaným změnám.
Témata:
Roční plánování (nastavení celého systému plánů na další obrobí).
Nastavení standardů a procesů pro prodejce (např. proces získání nových zákazníků, standart pro systém práce prodejce).
Nastavení standardů pro práci manažerů tzv. korekce (porady, týdenní a měsíční uzávěrky s podřízenýma, odměňovací systém, individuální rozhovory, koučování při práci).
Nastavení systému monitoring
Formou workshopu jsme schopni řešit i celou řadu dalších témat podle individuálních potřeb klienta.
Individuální koučování
Cílem individuálního koučování je rychlý a praktický rozvoj jednotlivých členů prodejního týmu.
Typické situace:
Rozvoj nových zaměstnanců jak prodejců a prodejních manažerů.
Rozvoj členů prodejního týmu, kteří nedosahují potřebných prodejních výsledků.
Podpora manažerů při zavádění změn ve firmě.
Setkání s majiteli a řediteli firem, kteří si potřebují s někým nezávislým konzultovat situaci ve firmě a možnostech jejího řešení. Popřípadě se ujistit, že jsou správným směrem.
Skupinový tréning
Cílem je rozvoj znalostí a dovedností skupiny prodejců nebo manažerů, kteří řeší stejnou situaci.
Témata
Rozvoj pozičních dovedností (dovedností potřebných pro vykonávání práce na dané pozici).
Příprava na prodejní akce nebo kampaně
Rozvoj prodejního týmu v rámci zavádění nových produktů
Rozvoj prodejního týmu v rámci změnových projektů (po naplánování projektu je potřeba týmu vysvětlit co se bude dělat jinak a naučit je a vyzkoušet si nové postupy).