Typické situace, které pomáháme řešit

Pokud se najdete ve výčtu níže, rozhodně máte důvod se nám ozvat. Pokud se v nich nenajdete a trápí Vás něco ohledně prodeje Vaší firmy ozvěte se také.

  • Firma nedosahuje plánované nebo potřebné prodejní výsledky. (Obrat, zisk, počet zákazníků.)

  • Firma se připravuje k uvedení nového produktu na trh.

  • Nejsem spokojen s prací prodejních manažerů.

  • Příprava na prodejní kampaně.

  • Nefunguje některý z prodejních procesů, nejčastěji opakovaný prodej.

  • Nevyužíváme dostatečně nákupní potenciál svých zákazníků.

  • Nedaří se nám zavádět potřebné změny do běžné praxe. (Například CRM systém.)

  • Chceme zkrátit čas potřebný k rozvoji nových prodejců, tak aby co nejdříve začali přinášet standardní prodejní výsledky.

  • Někteří z prodejců nemají dobré prodejní výsledky.

  • Jako majitel potřebuji řídit více firem nebo se chci po letech stáhnout z vedení firmy, ale nechci ztratit kontrolu nad firmou.

  • Vím dobře co dělají prodejci, ale vůbec netuším co dělá střední management a jejich práci posuzuji pouze podle prodejních výsledků.

  • Chceme si dlouhodobě udržet konkurenční výhodu výborně řízeného a pracujícího prodejního týmu.